Helg med mera

Helgen tillbringades mest med familjen & Television!

I fredags var jag på besök i en studio där det fanns allt möjligt inom musik!

Idag har jag åkt buss, gått & varit på apoteket. Sho flöjt!

 

Ibland vill man bara fly från verkligheten & nuet dvs flytta eller blunda.
För det finns stunder som man hatar men krigar på med viljan ändå!
Jag kan inte gilla allt & alla så är min inställning & finns nog fler som tänker så!

Men allt känns mycket bättre när jag är hemma & hälsar på ibland!
Jag vet att många inte förstår sig på mina utbrott & dåliga egenskaper...
& ja självklart får jag ångest när jag gör dom största misstagen...
Men inget blir bättre för mig när någon skriker eller tar till våld!

Det är fel att förstöra saker men kan inte råför att jag är rastlös, ledsen & arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0