Text Framtids Plan

Om jag får en dotter

blir hon inget offer,

bara en söt ängel i mitt koppel,

& när hon måste supa,

finns jag & försöker avsluta,

& när kärleken strular,

sitter jag & gruvar,

men torkar också dina tårar,

för vill inte se dig sårad,

och du ska inte känna dig utlånad,

fan minns alla smärtans gårdar,

dig kommer jag alltid älska,

& när du är i det sämsta,

kommer jag aldrig vänta,

bara skydda dig & kämpa,

och ta dig bort från kriminella,

om det blir en tuff son,

vet jag hur allt går,

men svårt även fast jag är filosof,

för killar kan va olydiga barn,

och oftast ej kontaktbar,

om jag inte får något svar,

alltså av den som är underbar,

ger jag ändå inte upp tills grav,

värdesätter min familj totalt,

händer något oväntat drag,

finns det inga val,

bara söka upp fienden,

& hälla bensin över killen,

& skapa eldgivningen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0