Inte lätt ibland men men.

Krigar för rap musiken tills den dagen, då jag ligger underjorden bland liken begraven!!!

Texter,taktkänsla, noter & toner flyter i mitt blod.


Knark är skit men det är inte missbrukare som ska stoppas egentligen är det produktionen & säljande av drogerna som ska försvinna.

Lagar är bra som existerar men ibland kan dom bara vara ett överdrivet HINDER
men utan REGLER hade världen sett ännu mer för jävlig ut!

Stanna i verkligheten men vandra också & fantisera, för om man inte navigerar & marscherar kommer inte mycket finnas kvar.

Skit i motgångar, för även om du mår dåligt så löser inte flyktvägar någonting på sikt jag blev förklarad som en individ med dåligt iq & mitt handikapp ansågs som ADHD/ADD & lite mer.

Föddes säker men efter alla problemen & bråken som uppstod blev jag väldigt svag & rädd & fann min gemenskap bland illegala polare & alkoholister & drog användare.


Senare blir det en dusch samt städning & en promenad ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0