Tjena !

Slutar aldrig med min livskraft
för jag vill inte sitta inne på en trist anstalt.
Dessutom vill jag få ut mitt shit nånstans
ta en chill stund bortom allt dumt.
Lagar ska egentligen följas konstant tills punkt
hörde av kriminalvården att detta inte är en slump.
Snart kommer jag flyttas till en äcklig cell
så jag vandrar här på bättringsvägen.
tänk när jag får barn om det händer kriminellt
det skulle inte vara lyckat förstår du?
Mina föräldrar min syster tröttnar på grund av allt sjukt
ibland vill jag bara strypa mig med snarans knut.
Men känslogjorda texter noter toner
får mig att vilja vara kvar på den kluvna jorden.
ah hela jävla rundans ruta har jag troget
lyssnat på musiken producerat allt från ord till beatsen.



Undrar vad jag ska jobba med förutom musiken =)!









RÖSTA
på vänster partiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0