Good!

Känner mig starkare dag för dag numera & jag ska fan inte GE UPP! Orden & slagen jag fick förut gjorde mig till en osäker varelse & då började jag hänga mer & mer med galningar & gjorde tyngre & allvarligare saker än vad jag ens kunnat tänka mig. Kärleken förblindade mig & gav mig en styrka som snabbt försvann & jag pratar en del om mina problem för att lyckas få bort det mesta! :) Jag har nog fattat att man inte ska värdesätta någon drog & livet kan kontrolleras mycket BÄTTRE utan falska tryggheter! Visst alkoholen & det bruna eller gröna eller vita kan vissa hantera men det kan faktiskt också ge små problem & stora jobbiga situationer samt ekonomi knas & andra konsekvenser! Brottslighet & annan skit leder inte till något positivt förutom utveckling & erfarenhet efter en konstig tid. <3




Mognaden växer inom mig & den visas mer & mer på utsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0