Ensam är inte stark...



Alla människor behöver tydligen kärlek & närhet men vi som har givit upp hoppet kring förhållanden då vad har vi för nytta utav sånt trams?! Det enda som är nice utan en med motsatt kön som man älskar med hela sitt hjärta är själva friheten! Hur mycket skit jag än begått hur mycket jag än testat så finns alltid saknaden, längtan kvar! Det sägs att ensam är stark men det stämmer inte för hela mänskligheten är flockdjur dessutom mår nog alla som hittat den rätta, trogna personen i sitt liv toppen. Lågan som brann för att vi hade knutit ihop våra band blev till aska jag har lärt mig att romantiska känslor ska inte komma fram förhastat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0