Great!

Mixnings dag idag, tvättning allt känns great just nu! En ny låt kommer nog senare idag, jag har varit hemma hos en nära vän som har mixat klart sommar reggae spåret! :D




Allting verkar gå åt helt rätt håll & det måste jag försöka göra så det förblir så!







Reff1x
Om du är falsk & bara ljuger & ger bortförklaringar,
försök inte ens fråga om vänskap detta är allvarligt man,
vet hur det kommer sluta så bli normal eller dra här ifrån,
hos er som fejkar finns inget att hämta bara svek i erat föråd,



Vänner är till för samarbete & sällskap,
dom ska finnas för dig på planeten oavsett vad,
jag vet några som står vid min sida tills jag ligger & vilar,
fan det känns underbart att glida med positiva,
man bara spelar massa spel & delar livets uppfattningar,
finns typer som fjäskar & skiter i sanningar,
ja & på dessa motherfuckers kan man pissa snett,
för dom vet inget om respekt & brödraskaps vett,


Reff1x
Om du är falsk & bara ljuger & ger bortförklaringar,
försök inte ens fråga om vänskap detta är allvarligt man,
vet hur det kommer sluta så bli normal eller dra här ifrån,
hos er som fejkar finns inget att hämta bara svek i erat föråd,





folket som ljuger för sina nära & kära,
måste börja vakta tungan & inte låta andra besväras,
jag hatar er som inte är fucking äkta,
livet ska vara socialt & inte fullt av ord som stämplas,
sätt hellre kniven i ryggen på nån du inte känner,
för det värsta som finns är friends som vrider & vänder,
nog hade jag många förut men en del blev konstiga,
så vi är inte längre kompisar bland gränder som va fina,
dömd blev jag redan då jag kaxa eller snatta,
det var personer som klippte kontakten med saxar,
dagar gick sakta & tårar rann när jag blev kriminellt belastad,
alla måste hålla ihop & inte bråka eller va falska,
du födds på en macka sen styr du facklan & bestämmer faktan,
i skolan fanns bara utbrott skolk & inte mycket gemensamhet,
men ute på gatan tog jag hemska steg som dom flesta vet,
den tiden var jag med alkholister & knarkare som led,   


Reff1x
Om du är falsk & bara ljuger & ger bortförklaringar,
försök inte ens fråga om vänskap detta är allvarligt man,
vet hur det kommer sluta så bli normal eller dra här ifrån,
hos er som fejkar finns inget att hämta bara svek i erat föråd,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0