The beats banging!

Allerhed & A.H beats







The beats banging! I musiken känner jag sinnesro, glädje & kärlek! :)

Jag försöker att vara så kreativ som möjligt inom rapp text skrivande & beat producering.

Så småningom släpps eventuellt något eller några beats på myspace & här på bloggen.







One love ta det lugnt, var försiktig med allt skumt
försök att inte vara korkad & dum.
Ja & det är inte så viktigt att puffa för mycket & bli flum
ey, slösa inte bort din sedelbunt
livet är värt så mycket mera än att fucka upp sin levnad.
Tänk tänk på vad som händer sedan,
satsa på någonting annat för om du bara evigt stannar
kommer livet spåra ur va inte som andra.
dagen alla lirare kom för att knulla lagen var sinnesjukt,
så kanske dags att lägga ner gangster timmen nu,


(reff2)

tänk på konsekvenser innan du agerar,
fatta att du inte kommer ha bra framtid som är planerad,
lev på ett annat sätt du vet vad jag menar,
vill inte att du ska stupa så jag råder dig att inte inhalera,





jag har sett väldigt mycket & därför skriver jag stycket,
kompis försök att tro på vad jag tycker,
sluta va en crack head du kommer hamna i en cell,
& måste bara berätta vad jag sett,
du har en lång väg kvar om du är ung & stark,
så fan tänk inte på det som va svart,
det är inte bra att vara ett jävla trasigt pack,
man måste bah fucking fokusera,
& aldrig ge upp skit i en brotts kupp trots brist på sedlar,
jobb får ändå alla som inte är negativa,




(reff2)
tänk på konsekvenser innan du agerar,
fatta att du inte kommer ha bra framtid som är planerad,
lev på ett annat sätt du vet vad jag menar,
vill inte att du ska stupa så jag råder dig att inte inhalera,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0