Texterna förbättras.

Tycker denna texten blev ganska fet!

mannen vet inte hur jag ska börja berätta livet som gangster,
men en sak är säker är ute & ränner på natten,
ibland känns allting förstört för det mesta hör till asfalten,
kicken & pengar är bara värdet av knarket,
annars är det bara till besvär & drogernas värld suger allt bre,
jag vill kunna informera av hela min erfarenhet,
brott leder inte till nåt bra bara till mörker & ett falskspel,
hatar att jag ska på tinget om grovt olaga hot,
vill inte veta min dom & tänk att jag blev så jävla ond som person,
mörkt kapitell & allt runt omkring mig försvinner,
jag önskar jag kunde nå ljuset igen & skaffa mig egna familjen,



(Reff1x)
Det jag ser är för det mesta bara ett mörkt kapitell,
jag trodde livet skulle vara vackert & lite enklare men i can allways tell,
dom som säger att livet bara är fint har alltid synden,
längs vägen har man bara hittat stora hinder & tighta bekymmer,






jag har supit & tagit piller ja bara för att glömma gamla minnen,
jag siktar mot himlen seriöst tiden den rinner,
gör förändringar ihopp om att få det bättre genom mina dagar,
skiten har gjort så jag inte klarar allting likabra va,
jag går allt för ofta bland gatulampor ensam & fucking kämpar,
vet inte vad jag ska ta mig till om jag kunde tänka,
vill bara förvandla mig ligisten till en bra son för min enda pappa,
det är inte rökats fel eller dessa vilda grabbar,
personen som kan ändra på utsikten & instinkten är jag Allerhed,
nästan allting jag gjort har slutat allvarligt fel,
jag hittade en bit & började mecka och blev snabbt förälskad,





(Reff1x)
Det jag ser är för det mesta bara ett mörkt kapitell,
jag trodde livet skulle vara vackert & lite enklare men i can allways tell,
dom som säger att livet bara är fint har alltid synden,
längs vägen har man bara hittat stora hinder & tighta bekymmer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0