FUCK ALLT!

Ingen jag svär ingen verkar vilja ha med mig att göra & ingen kommer vilja stå vid min sida så jag kommer aldrig få vara med om det fina & alltså är det lika bra jag skiter i allt totalt & skiter i en partner starkt...

FUCK allting, det enda jag har är hiphopen & min älskade familj!

Vill ibland bara sluta kämpa som en trasig man för vet nästan att ingen annan kommer ta min vilseledda hand!

Livet jag fick blev till snetripp & alldeles för många fel steg jag begick det jag skriver är allvarligt saknaden efter kärleken är omotståndlig.

Droger blev till min hållning jag känner alltid en längtan hem ja ni vet jag vill bilda en romantisk balans & älska en brud tills graven...


Spelar upp mina känslor varje gång jag lyssnar på nån tung låt eller beat
orkar inte leva bär på mycket som är skit inombords & tankarna snurrar runt ! Seriöst i mitt hjärta känner jag hur allting har stelnat fan vad skumt!




Jag är en sån snäll kille emot alla tjejer som det bara går men ändå får jag ingenting tillbaka, kanske gud dömt mig till ensam individ utan hopp kärlek & frid det finns mycket jag hatar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0