Ny låt! Knarket Förstör

 

 

 

 

Här kommer anti brott & drog låten som jag har hållit på med i ett ganska bra jävla tag nu & äntligen är den klar!




Allerhed - Knarket Förstör





http://www.speedyshare.com/files/21953371/Allerhed_-_Knarket_F_rst_r.mp3




Lyssna och kommentera och berätta gärna om rösten ska höjas eller om något ska ändras.


Hela låten är gjord av mig förutom beat & mixning & musikvideon är inte riktigt klar men den kommer väl en vacker dag! :)


Texten är tillägnad till allihopa ja både kriminella & dom som testat en drog en enda gång & dom som testat lite av varje vid flera tillfällen & alla stackars pundarna som har fastnat djupt i skiten och till dom som inte rört vid någon slags skit.


Jag måste tillägga att denna sången är om mig och andras verklighet & säg gärna till om ni tycker att jag ska lägga upp texten också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0